16.8.2013 08:30 Svet

Diskusia: Václav Havel sa zmenil na obludu, tvrdí disident Křivka

Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený predplatiteľ.
299 príspevkov
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 09:06 ||
+42-0
co hitler nestihol robia cez terorizmus novodoby zakerny vrahovia.plan zloby a vrahov je novy svetovy poriadok a to znamena znizovanie populacie jak sa da cez zdravotnictvo bombardovanie sikanovanie natlaky vyvolavanie strachu atd atd
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 09:10 ||
+37-5
Hitler čistil svet od tých, ktorí dnes robia terorizmus vo svete !!
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 09:20 ||
+18-2
dokonca bol zidmy odrbkany
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 09:00 ||
+52-5
Havel bol slobodomurár
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 09:57 ||
+19-1
No tak vidis :) a mame to tu :) nasadili ho aby spravili prevrat v 1989 = americka vyhra :) to je jasnééé a sup sup rychlo naliat novy kapitalizmus :D...
asnaeb731
asnaeb731
16.8.2013 09:53 ||
+15-1
podla mňa oženenýzedník :D
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 08:59 ||
+72-4
Prepity tuberak a prefajceny notorik,ktory sa motal na konci zivota na Hradecku,kde zbieral okolo kontajnerov prazdne flase od piva. A Cesi po nom pomenovali letisko,raz sa budu za neho hanbit.
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 08:56 ||
+40-6
HAVEL aspoň mal vrátené svoje po svojich predkov,ale máme aj takých monopolistov a miliardárov na Slovensku ,čo nemali svoje nič,že štát im nezoštátnil nič ,lebo nemal čo ,čo s tími milionármi našimi slovenskými??
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 14:29 ||
+12-0
Nemáš jedno, či nakradol niekto teraz, alebo užíva to, čo nakradli pred desaťročiami jeho predkovia??? Alebo si snáď myslíš že na tej majetok si zarobili vlastnými rukami?
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 08:55 ||
+13-130
Václav Havel bol skutočný hrdina, kiežby sme my mali takú významnú osobu ... pokoj jeho duši
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 09:51 ||
+19-2
ty si zase dobrý blbec :D ked toto tvrdis :) sa zebud mlady...
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 09:54 ||
+10-0
potom ten moj predch.prispevok je pre Shinody3 :)...v ziadnom pripade nie na peugeot10792...
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 10:17 ||
+33-2
Sinoda je alternativny vyraz pre sinagogu.....mozte trikrat hada preco ten blbec pise chvalospevy na alkoholickeho bastarda
vrutocka100
vrutocka100
16.8.2013 08:58 ||
+77-7
bol fakt skutocny, ale ***
bmmr
bmmr
16.8.2013 09:00
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 09:01
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 08:48 ||
+13-29
zlaté časy pominuli Havel je už preč ,prečo by ho už,len teraz mal chváliť?je lepšie prispôsobiť sa situácií momentálnej aká teraz je v česku ako chváliť nebohého...........ak má ciťák,že ešte teraz ,ked zmení názor pre neho je to lepšie a môže niečo pre seba vyťažiť ?!...........
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 09:07 ||
+12-35
čo už to ,len môže byť za charakter človeka ktorý s Havlom nejprv spolupracoval,vo všetkom podporoval a po jeho smrti,toto,nemal by si sám sebe spytovať svedomie radšej zaliesť niekam do potkannej diery?
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 11:56 ||
+0-13
my v slovenskych kostoloch a krcmach vieme vsetko aj skôr nez sa to udeje...dufam len ze nam nevezmu mld. pozemky 33 mil eur rocne a ze ovecky neprestanu mat strach zo smrti a neodvratia sa od nasej krest. polit. agendy....ani tieto clanky nie su zadarmo co si myslite :D
HnilyJanko
HnilyJanko
16.8.2013 08:50 ||
+84-6
my na slovensku sme vždy dobre vedeli, čo je to zač...špinavec hnusný
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 08:47 ||
+146-4
Aj náš fúzatý potkan zo Spiša považoval bombardovanie za humanitárne. Ja len aby sa nezabudlo...
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 10:45 ||
+60-0
Aj fúzatý potkan, ale aj ďalší humanitárni bombardéri: Šebej (čo grcia, keď zbadá slovenský znak), Hríb, Mesežnikov, Samson...a ďalší, ktorých podporuje istá nemenovaná lobby.
natvrdnutyficoid
natvrdnutyficoid
16.8.2013 11:32 ||
+24-1
myslis tohto obrezanca??? https://www.youtube.com/watch?v=CGqXDbZQxXI
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 08:45 ||
+88-7
bolo to ožrale prasa
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 08:46 ||
+10-73
Zeman je čo vlastne... ? oveľa väčší opilec ako Havel
kokorokoko
kokorokoko
16.8.2013 13:16 ||
+16-0
janok a co tym chces povedat, nikto netvrdi ze havel bol najvacsi este aj v tom bol iba uboziak, ale tentoraz sa mylis aj v tom, si v tom najlepsi, teda najhlupejsi, mal som tu cest osobne oboch, zeman sa akurat knise, ale to neuctive *** sa pred navstevou stefanikovej mohyly tak ozralo, ze je.bol a zlomil kyticu a musela ho ochranka odviest lebo sa nepostavil. Vies najlepsie sa ovlada narod ak sa spiny a bezcharakterne nuly daju do popredia, mas teda dost sancu! 8:|
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 08:39 ||
+98-6
Pán Havel sa nezmenil, vždy bol taký...
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 09:45 ||
+69-0
Lolo1211 dobra basnicka :) ...
Hlavne ked Miki sluboval 2-nasobne platy :) alebo ked zatrepal, ze v noci pracuju zlodeji :D a vsetko predal busovi rit bozkaval...
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 09:19
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 08:35 ||
+110-5
On sa zmenil na LAHEV :D:D:D
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 08:44 ||
+83-5
LAHEV HAVEL- všetky písmenka sú totožné :-), len v inom poradí ..
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 17:05 ||
+16-1
Havel židak odplul by som si ,ale mam pred sebov počitač...
51sofia12
51sofia12
16.8.2013 20:49 ||
+9-0
Psicho, že sa rodičia čudujú???Tak načo štrngali s kľúčami v 1989 roku??? Ale veci sa majú tak,že skrátka za peniaze si kúpiš aj svedomie. Dnešná mladá generácia je tak manipulovaná médiami a kadečím a kedekým,že jednoducho sa tento marazmus už nedá rozpletať žiadným novým zriadením. Toto všetko bolo už dávno prichystané na celú svetovú populáciu. Zákony aj medzinárodnom merítku sú pripravované tak,aby už nikdy nevzišiel žiadny hrdina typu "CHegevaru",či Lenina alebo aj Robin Hooda. Je to skrátka už jedno!!! Je nás 7 miliárd a potrebujú nás zdecimovať,len zatiaľ nevymysleli,resp. nenašli odvahu začať III.svetovú - atómovú,ale aj na to dôjde. Len ja dúfam že sa toho nedožijem,ale naše deti a vnúčence asi ano a to je na tom to zúfalé a smutné :(
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 11:15
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
kokorokoko
kokorokoko
16.8.2013 10:11 ||
+45-1
aj flaska sedi celkom pekne, osobne som taky hnoj este nevidel ako bol henten pologramotny odkundes. a ze skapal a co zlo ktore zasial sa musi neustale pripominat, neobstoji, ze nechat na pokoji, spina na pohladanie, poznal som ho z prahy.
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 08:33 ||
+308-13
Všetko zlo sveta sa stelesnilo.Všetky zlé a úbohé vlastnosti sa spojili a stali sa prezidentom.
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 09:11 ||
+18-200
myslim ze po tomto clanku kt. je tu uz asi 5-ty krát musi byt aj psychopatom jasne ze ide len o diskusiu pre silno zastupene auditorium "hej" a reklamu :D a nesuhlasim... u nas v politike sme mali za 20r. tisice vacsich oblud a v cechach isto tiez...Havel by bol medzi obludami niekde daleko na konci. medzi anjelmi v politike daleko na zaciatku.... preco nepisete o nasich obludach kt. este ziju ? to je nekrestanske znesvatenie pamiatky
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 09:24 ||
+105-6
ale ta fotka je proste uzasna (y) (y) ten havlov vyraz v tvari a cmuk od busha (y) (y) (y) (y) (y)
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 09:34 ||
+165-3
Havel bol obyčajný sviniar, ktorého slovenská chamraď, teda takzvaní politici, ešte aj ocenili a neustále oceňujú... :?
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 09:48 ||
+135-5
Jasné, politici Havla oceňujú..nebyť jeho, neexistovali by u nás súkromné firmy, a tým pádom by politikom nemal kto dávať tie stotisícové úplatky za štátne zákazky.
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 10:24 ||
+11-113
Uz je po smrti, tak si do neho kopnime ako spravni Slovaci dpc.
Ja som za nim ani jednu slzu neuronil, ani ho nemam za ziadnu ikonu, aj on mal toho hodne na rovasi, ale kritizovat ste ho mohli pocas jeho politickej kariery.
prirovnam to k Radicovej, uz je skoro 2 roky mimo politiky a furt a furt ju niekto pripomienkuje boha...
Teraz uz je neskoro plakat nad rozlietym mliekom, ale ak vas to hreje na srdci a na dusi prosim "krestania." Slovaci su na tom horsie ako Cesi a vacsine Slovakov je to jedno. (y)
OMFG!!!
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 11:56 ||
+15-0
helééé volééé co mažéééššš no cóóó mažéééššš? seš nalítejj-nebo cóó?
no coo furt mažešššš no cóóó ? to je demokracie že mažeešššš že jóó ty vole!
nemaž už tolik dobře už nemaž ale di se vyspát- Dekalamitka!
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 12:00 ||
+8-0
posliš mázo- máš ješte kroužky od šerblíka na řiťce proto mážeš ,neboť víš kulový o našem společném státe čechů a slováků a proto ať žije ČeskSlovensko..a ideš mážo -mažeme vole mažeme ty ucvrk ! cácorko neopeřena. :O , :)
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 12:02 ||
+23-0
dedez to zariadila rozhoďnôžka Veškrnová,teraz Havlová a sprostá česká vláda jej to schválila.
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 12:07 ||
+13-1
http://www.youtube.com/watch?v=j29CJrJmyU8 stačí si pozrieť len toto autenticke video, co nasluboval pocas revolucie....
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 12:07 ||
+7-1
vlastne 23r. volieb u nas neboli nic ine ako toto lajkovanie :D nastastie su tu voleni ale "dobri mudri laskyplni nesobecki a nezlostni ludia"...preto 23r. tak "prosperujeme"
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 12:31 ||
+25-0
môj dedo bojoval priamo pod vedenim gen. Goliana a bol 3r v koncentraku ako vojn. zajatec. vzdy sa zucastnim na protestoch voci ludom kt. ozobracuju tento narod. ale robit agendu nabozenstvu narodu neprospeje... ani zid. ani krest. naboz. ani mormoni ani indiani ani martania...nedokazali existenciu svojej pravdy na kt. su zalozene. vytvorili si len mocenske a financne organizacie. bohatstvo nebolo zarobene vzniklo z darov takto "vyucenych oveciek" je na uvazenie ci by taketo majetky mali patrit nejakej organizacii kt. robi hlavne politiku... ludia u nas zivoria z par eur stari a chori su ponizovani a urazani.... ziadna naboz organizacia ziadna politika ziadne tahanie prachov od ludi... vsetky tieto peniaze naboz organizacii vznikli zo strachu ludi....patria ludom, mali by byt rozdane najslabsim. mali by sa vratit Slovákovi!!!
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 15:00 ||
+26-1
Realpako nick si si vybral fakt výstižný!!! (y)
51sofia12
51sofia12
16.8.2013 20:35 ||
+13-0
To je ono, to je ono, štrngali ste s kľúčami a teraz sa divíte do akého bahna nás milovaná Unia dostala. Veď im išlo iba o navrátenie všetkých majetkov o ktoré prišli po prvej,ale hlavne po druhej svetovej vojne. Hitlerovi sa nepodarilo vytvoriť Ríšu a dnes sa to po sedemdesiatich rokoch podarilo potomkom ktorí prišli o majetky pri nastolovaní socializmu. Vždy ide o majetky, v každom režime. Ani Havlovi neošlo o nič iného! A preto všetci musia klamať,aj podvádzať,kradnúť manipulovať,vraždiť, vymýšlať zákony, ktoré slúžia iba vyvoleným a ovce nech poslúchajú a mékajú si na internetových diskusiach :D:):O:D:)
Psiho
Psiho
16.8.2013 12:28 ||
+79-1
Na SLovensku tazko najdes cloveka ktory by povedal na Havla jedno dobre slovo.. a v Cechach ho nenavidia este viac nakolko nas odrbaval len 3 roky kym ich 20 rokov. To ze ho po smrti vladna moc stale sa snazi glorifikovat ako demokrata humanistu a bojovnika za slobodu a proti komunizmu a bla bla a povenovanie letisk po nom je len ucelova medialna propaganda. Kazdy cechoslovak vie,ze havel bol len darebna bohemska hnida z bohatej rodiny ktory v zivote nic nerobil, tvaril sa ako spisovatel ale nenapisal jedinu hodnotnu knihu ci divadelnu hru.Cele jeho disidentsvo bolo podla rovnakeho scenara ako to urobili s Mandelom. Drzali si ho 20 rokov v zalohe pripravujuc na to kedy ho vytiahnu. SI pamatam na to naivne nadsenie generacie mojich rodicov v 1989...teraz vidim ako sa im otvorili oci a vsetci do jedneho aj ke dby to v 1989 v zivote neboli povedali tvrdia, ze to bol omyl a ze zlaty socik, ze tak dobre ako sa nam zilo vtedy s anam uz nikdy viac zit nebude. Urcite nie v tejto parlamentnej demokracii a trhovom mechanizme ktoremu vladne uzka skupina oligarchov, ktora musi posluchat a platit nejakemu svetovladcovi co to tu riadi globalne. Kedz eten ich stale viac priskrcuje, tak nalsedne aj lokalni oligarchovia musia neustale vymyslat nove a nove sposoby ako z minima vytazit co najviac, ako ludi najviac ozobracit. Preto kriza, eurovaly, DPH, vysoke dane, povinne koncesionarske poplatky, povinne svietenie, cysoke pokuty, registracne poplatky. Uz nevedia co vymysliet. Skor ci neskor budeme platit dane aj za vzduch co vydychame len aby sme docasne ukojili ich nenazranost. Fakt niekedy ked citam o tych meteoritoch letaicich okolo Zeme, tak si pomyslim,ze keby to sem aj rachlo, tak vobec nic take strasne by sa nestalo. Vykapali by sme ako dinosaury a rovnako ako oni tiez by sme nikomu nechybali a nic prevratne po sebe nezanechali...
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 13:33
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
abvydavatelstvi
abvydavatelstvi
16.8.2013 10:59 ||
+74-1
Myslím si že nikdo do nikoho nekope a na diskusích každý vyjádří svuj názor.....
Mentalitu Slovenského národa nemůžeš posuzovat podle několika desítek nevhodných příspěvků tady na azetu .....
Myslím si celkově že Slováci se snaží a jsou na tom dobře ..... všude se něco buduje a děje.... ještě by to chtělo aby se víc snažily kulturní střediska po městech a vesnicích... aby plánovali pro občany častější akce.... a víc se Slováci snažili ukázat zahraničí své tradice a zajimavosti... kterých je po Slovensku víc než dost....
A přestaňte se pořád podceňovat ....... i pěti milionovy stát se má čím pochlubit....
natvrdnutyficoid
natvrdnutyficoid
16.8.2013 11:37 ||
+12-12
ani tento komunisticky smrad si nespomenul, ze sa pozna so zlodejom Varehom... http://www.cas.sk/galeria/238687/?foto=0
abvydavatelstvi
abvydavatelstvi
16.8.2013 10:22 ||
+151-2
Me se Havel nikdy nepozdaval ..... ty jeho názory se vždy lišili od toho jak žil doopravdy....
Nelíbilo se mi když po revoluci udělal na hradě Velký mejdan na kterém byly stovky lidi a zničili co se dalo.... něco se i rozkradlo a ozrate heeeeerecky tam jezdili polonahe na koloběžkach a zničili podlahu.....
do politiky lezou jenom ti kterým se nechce pracovat a chcou jenom pro sebe výhody....
remail.d
remail.d
16.8.2013 10:58 ||
+62-9
OBLUDA a Debilná! :- veru-Západ si vypestoval riadného zapredanca-Pinočeta!!!
a druhy bol pápež-Kajfáš:- Wojtyla-!a vraj sv.??-.".Beda tomu z koho hriech pochádza! "-a koľko utrpenia,biedy,neprávosti-samovrážd,vrážd-teda nedobrovoľnej smŕti majú títo nasvedomi???
natvrdnutyficoid
natvrdnutyficoid
16.8.2013 09:16 ||
+204-12
giacomo, ani netusis, ako sa mylis. to vdaka tomu kratkonohavicovemu zidovi sme v takych srackach , akych sme. tie ostatne "obludy" stvoil on, so svojou slobodomurarskou, sionistickou havedou.............
natvrdnutyficoid
natvrdnutyficoid
16.8.2013 09:19 ||
+121-5
uf, ako rychlo stihaju mazat pre nich "nevhodne" prispevky. dnes sa admin bude extra snazit a servery sledovacov so SISky sa budu prehrievat...... :D:D:D
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 10:05
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 10:05
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
dedeZ
dedeZ
16.8.2013 08:51 ||
+173-1
Na jeho večnuju pamjať majú včul Česi letisko.
lolo1211
lolo1211
16.8.2013 08:45
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
natvrdnutyficoid
natvrdnutyficoid
16.8.2013 09:03
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 09:10
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
earthmcquake
earthmcquake
16.8.2013 10:06 ||
+31-1
...bez ohľadu na to, že súhlasím s článkom si treba uvedomiť zopár charakteristických čŕt českého národa, s čím sme mali dostatočné skúsenosti...takže hlavne. ČO ČECH, TO DISIDENT...nikde nevzniklo toľko filmov o tom, ako bojovali proti komunizmu, fašizmu a ešte neviem akému izmu (ani oni), ako v porevolučnej kinematografii ČR, ale úsmevné je, že komunisti vyhrali drvivo v 48 v Čechách a prinútili držať túto líniu aj na Slovensku, kde to malo minimálnu odozvu...češi sú jefiní národ, ktorý urobil Povstání českého lidu až po vojne
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 10:15 ||
+29-0
Jako čech, ti musím dát částečně za pravdu. Ten "disidentismus" je u nás už přehnaný. Za ČSSR bylo 2 500 000 lidí v KSČ a dnes každý tvrdí, jak byl utiskován.
A fakt, že po válce vyhráli komunisté, byl důsledek válečných, ale hlavně předválečných let. Západ nás prodal a nikdo jim už po válce nevěřil. Komunisté byla alternativa, na kterou každý slyšel. Bohužel, ale je to tak. :(
Na Slovensku byla situace naprosto odlišná.
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 10:51 ||
+18-0
Korsican - ja ďakujem práve odvážnym čechom, ktorí sa neboja povedať to,
čo skorumpovaní všivácki historici v tých svojich zašívarňach -akadémiách taja.
Pozri si www.fronta.cz sekciu dokumenty - čs dokumenty - hlavne autentický
zápis jednania Beneša v Moskve v.r. 1943 a potom možno celú slávnu históriu
tak hodiť do koša. Všetko so všetkým súvisí a dôvody dnešných problémov
treba hľadať dokonca ešte v r.1918 !!!
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 11:15 ||
+3-2
1dedo359 - přece si nebudu lhát do zrcadla !!!! :O
To nemá význam. Je naprosto jednoduché prosazovat svůj názor v diskusích, ale co je důležitější, člověk si ho musí umět prosadit sám před sebou.
A jak známo, naše (Československá) historie má tolik podob a tolik pohledů, jako snad žádná jiná.
Jinak naprosto souhlasím s názorem, že volby po válce mají z velké části kořeny v roce 1918. Na to stačí vyslechnout pár názorů od lidí, kterým je dnes třeba 80 let. A tady lze hledat ty pravé důvody a ne v akademii věd.
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 12:14 ||
+0-9
len chlapci zabudli doriesit napr. vat. ucet na druhy pilierik u nas zijuceho hrdinu naroda :D.... je to divne ako lahko sa obrati pozornost davu..... typicke slovenske kydat na mrtvych statnikov inych krajin... a svoj bordel si prehliadat..ba dokonca chranit...
gecko
gecko
16.8.2013 20:10 ||
+3-5
ponukam velmi zaujimave citanie o novebri a okolnostiach revolucie. dozviete sa veci, z ktorych vam vypadnu oci
gecko
gecko
16.8.2013 20:11 ||
+4-3
google - granosalis ANALÝZA 17. LISTOPADU A ZMĚN VE VÝCHODNÍ EVROPĚ V ROCE 1989
gecko
gecko
16.8.2013 20:12 ||
+3-3
http://www.granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=4506&mode=nested&order=0&t­hold=0
gecko
gecko
16.8.2013 20:27 ||
+19-6
ked sa strngalo na namestiach, mal som 17. ked k nam do mesta mal prist havel, tesil som sa, obdivoval som ho za to, ze je tak svetovi, ze cely zapad ho respektuje, dokonca recnil aj v americkom kongrese.
boze, ako som sa mylil....
dnes uz viem, preco toho zradcu respektovali. oni ho nie ze respektovali, oni mu dakovali za splnene sluzby. zblbol narod a oni mu zarucili funkciu prezidenta. pouzila sa kampan, ktora je na zapade znama uz desatrocia, volebne podvody, divadielko na ovecky. ale pre nas, co sme mali 40 rokov jednu stranu a ziadne medialne agenturi, pre nas to bolo nieco nove, vzrusujuce, tesili sme sa aki sme svetovi a vsetkemu sme verili.
havel oklamal a vyuzil cely narod. najprv studentov, lebo tych nie je problem zblbnut a nemaju co stratit, ani zamestnanie ani rodinu. az potom sa pridali aj starsi, ked sa to uz valilo namestiami.
havel predal republiku za post prezidenta. a samozrejme urcite slusny balik spinavych penazi.
dokazom tychto mojich tvrdeni je fakt, ze sa po revolucii nekonal ani jediny proces s komunistickymi zlocincami. naopak, mnohi su dnes sefovia velkych firiem, politici, celebrity. napriklad bilak sa objavil v clanku o prestiznych vilkach okolo tej ficovej. neskutocne. kto este dnes veri, ze v 1989tom narod spontanne povstal, musi byt uplny blazon.
havel a jeho posluhovaci sa vtedy s komunistami dohodli, ze ak vydaju stat bez problemov, nechaju ich na pokoji. tak aj bolo. aj preto to bola 'nezna' revolucia. komunisti videli, ze tu uz za havlom stoji bilderberg a cela oligarchia, cely zapad, ktory mal velky zaujem na zvrhnuti sociku. nasi papalasi videli, ze ide do tuheho, uz nebolo cesty spat, ani ruske tanky by uz nepomohli. tak sa proste dohodli.
narod bol hnusne oklamany, lebo havel a spol. presne vedeli co nastane, presne vedeli, ze sa rozbehne najvacsia lupez v ludskych dejinach, ze sa bude privatizovat a ludia budu vrhnuti do biedy, ze sa rozrastie kriminalita, rozne zaujmove skupiny, mafie, bankstri, ze sa na nas vsetkych vrhnu jak na ranenu kacku.
on to vedel, ale drzal hubu, schovaval sa za cnostne myslienky o slobode a tesil sa na teplucky dochodok.
ved aj v casoch, ked skutocnych disidentov zatvarali, on sa vyvazal na mercedese. zapad ho pripravoval uz davno pred revoluciou.
havel je zradca a zapredanec. hanba mu na sto rokov.
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 21:45 ||
+8-1
gecko...podrobne a pravdivo si napisal...ale ako som spominal...nech si ich ten potkan tie peniaze a majetky uziva teraz po smrti...hrabal hrabal...az dohrabal...
Anonymný nick
Anonymný nick
17.8.2013 02:46 ||
+1-1
gecko
nechcem sa tu miesat do vasich sporov ,no kazdy argument co si napisal je obrateny pravde ,ako pises ze ani Rusi tankami by nezabranili neznej ,pravda je taka ze po prvom vyhlaseni Gorbacova o perestrojke bolo jasne ze politicka struktura soc,krajin bude destruktivna socializmu, ak nie Gorbacov tak o neznej sa mohlo snivat este dalsich 40 rokov, zapad mal zaujem o zvrhnuti socializmu ,tak tu mohol zapad len snivat o zvrhnuti hlavnym iniciatorom zvrhnutia bol prave Gorbacov ako prozapadne orientovany politik ,prave on dohadoval zo zapadom ako to vsetko uskutocni ,dalsi tvoj omyl,pises ze Havel zapredal post prezidenta za peniaze ,Havlovi stacil prevrat a bol milionar ,myslim restituciu ved nakoniec Havel daroval miliony Cesku so svojho majetku,,dalsie Havel s nikym nedohadoval rozdelenie republiky ,ale bol to Klaus ktory sice tuto myslienku ukradol, teraz si narychlo nespomeniem to meno,on ako prvy vyslovil tuto verziu v parlamente cesi v kuloaroch uz davno koketovali s touto myslienkou osamostatnenia sa ,nakoniec to Klaus predostrel Meciarovi ako hotovu vec ktorou bol i sam Meciar zaskoceny az potom narychlo sa vsetko udialo a vsetko to slo bez incidentov a dalsi vyvoj republik uz kazdy pozna.
gecko
gecko
17.8.2013 18:46 ||
+2-0
rom - tie detaily su mozne, nehadam sa.
rozdelenie republiky som nespominal. podla mna chcel meciar gazdovat na svojom, lebo inak by nam vsetko zhabala praha. predstav si napriklad ''US STEEL, praha, odstepny zavod kosice''. ale takto to dostal kamarat rezes a mohlo sa safarit vo velkom.
gorbacov ma velku zasluhu na pade sociku, to je pravda. a mas pravdu aj v tom, ze rusi uz boli davno spracovani, ked zacala nasa nezna.
ja som to spomenul len ako priklad, keby spracovani neboli. myslim, ze by sa uz ziaden august 1968 proste nekonal, nikto by uz nepisal listy do moskvy ako to urobil vasilko bilak.
mimapnd
mimapnd
16.8.2013 21:02 ||
+15-1
vies kollomannn kultivovany prejav neznamena ze si dobry clovek alebo ze vsetkemu rozumies ... a nedajboze mas vysoku skolu ... prave ti najviac kultivovani su najvacsi k.....
Kolloman-princ
Kolloman-princ
16.8.2013 20:46 ||
+2-19
gecko to nie je o urážke, ale o pravde. Urážanie a vulgarita je tvoja parketa, môjmu kultivovanému vyjadrovaniu sa nevyrovnáš ani po absolvovani kurzu spoločenského chovania........
gecko
gecko
16.8.2013 20:40 ||
+17-2
ty ma neurazis, na to si moc trafeny.
Kolloman-princ
Kolloman-princ
16.8.2013 20:37 ||
+1-20
gecko, dovol aby som sa zasmial, ty že si sa tešil a obdivoval...... Opačne, schovával si sa po kanáloch, ako potkan, aby ťa niekto nedajbože nespoznal, keď si toľko zla za komančov narobil. Teraz, vďaka demokracii máš slobodu kotkodákať, aj takéto sprostosti, za ktoré by si v Leopoldove drápal perie, alebo lepil sáčky, blbečku.....
Kolloman-princ
Kolloman-princ
17.8.2013 07:22 ||
+4-15
Páni a dámy, práve opačne: Čas ukázal, že v historii národov, Václav Havel sa zapísal ako pokračovateľ veľkých myšienok, T.G.Masaryka, ktorý vytvorením štátnosti pre Slovanské národy, dosiahol pre ne rešpekt a uznanie v celej Europe i sveta....Len vaša malosť vám nedovolí pochopiť veľkost, veľkosť osobnosti, ako bol Václav Havel......
Anonymný nick
Anonymný nick
17.8.2013 08:06 ||
+9-0
povedat a naslubovat mozes hocico ,dolezite su ciny ,verit politikom a ich reciam je rovnako hlupe ako, ze ti niekto da na ulici 100eur len tak . :D Bol to spisovatel ,mal vela nacitaneho aj hlbokych myslienok :) a hlavne vedel ako na somarov .V podstate jemu islo len o vratenie Prazskej Lucerny ktorej hodnota sa odhadovala na 500 milionov korun a bol zahojeny . :D
Kolloman-princ
Kolloman-princ
16.8.2013 21:02 ||
+8-24
Pán Havel, patril medzi historické osobnosti Europy...Za svoje literárne a dramatické dielo bol Václav Havel ocenený radou prestížnych cien, je členom mnohých svetových klubov spisovateľov. Za svoje zmýšľanie a celoživotné úsilie o dodržovanie ľudských práv bol niekoľkokrát nominovaný na Nobelovu cenu mieru a stal sa laureátom najvyšších štátnych vyznamenaní mnohých štátov.
Bol osobnosťou, na ktorého všetci slušní ľudia s láskou spomínajú... Nepriatelia demokracie, ho samozrejme nenávidia ako je aj vidieť s príspevkov. Že bol neohrozeným bojovníkom za ľudské práva hovorí aj to že bol prenasledovaný exekutívou za svoje názory. V roku 1975 napísal otvorený list prezidentovi Gustávovi Husákovi a vyvrcholením tejto činnosti bolo publikovanie Charty 77 v januári roku 1977. Havel bol spoločne s Jiřím Hájkom a Janom Patočkom jedným z prvých troch hovorcov tejto občianskej iniciatívy, ktorá požadovala dodržiavanie základných práv a slobôd v Československu. V apríli 1979 sa stal spoluzakladateľom „Výboru na obranu nespravedlivě stíhaných“. Tieto politické aktivity mu priniesli 5 rokov vo väzení.
Patrí mu nehynúca pamiatka ako historickej osobnosti, ktorá sa trvale zapísala do pamäti národov........
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 21:42 ||
+18-6
Havel...bol jedna falosna *** ...uslintany potkan...nasluboval hory doly obycajnym ludom...ale jediny jeho ciel bol...dostat sa k majetkom...tak nech si ich teraz potkan po smrti uziva...
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 22:40 ||
+13-3
kolomanko, vašek veškrna bol hlavne potomok židov. potom bol agent štb ako aj zapadnej rozviedky. ukolovani inymi zidmi na rozkradnutie majetku statu a jeho nasledne zapredanie zapadnym korporaciam za drobne, ci dokonca za priplatok statu zo statneho - pricom tieto korporacie takisto ovladaju zidia. svojim chlebodarcom sa nikdy nespreneveril a stal sa moralnou oporou holocaustu v ex juhoslavii, kedy svojou osobnostou podporil, ba dokonca do medzinarodeho slovnika zaviedol - termin "humanitarni bombardovani" ... teda splnil vsetky ulohy co mal, za to mu patri respekt aj od nepriatela, ale kazdopadne bol to najvacsi zlocinec novodobej historie v priestore ex cssr/csfr/cr+sr. a k jeho literarnym dielam? blaboly, ktore vznikli v alkoholicko-drogovom opojeni zamindrakovaneho blbecka.
Anonymný nick
Anonymný nick
17.8.2013 09:13 ||
+1-1
rebelka, ale kvôli objektívnosti treba dodať, že Havel vymenoval síce Gašpiho za gen. prokurátora, ale kvôli nekonaniu a neschopnosti ho po necelých dvoch rokoch odvolal. Gašparovič vo funkcii prezidenta neodvolal kvôli neschopnosti nikdy nikoho. Bolo by z čoho vyberať a mohol začať od seba...
Kolloman-princ
Kolloman-princ
17.8.2013 07:01 ||
+6-4
rebelka, ťažko sa mi odpovedá, na tvoje úprimné a zo srdca idúce slová, ktoré vlastne profilujú rozporuplné nazori v Slovenskom národe.V jednom máš ale pravdu, ano nikto nemá právo nadávať a urážať svojho prezidenta, ktorého život bol plný práce a služby národu. Veď služba pre národ je najvyšším ocenením, práce človeka s veľkým srdcom, či to je v prípade pána Gašparoviča, tak aj pána Havla. Čo ti môžem poradiť: Nevšímaj si kvílenie a jačanie, hlupákov, ktorých životným údeľom, je ničiť duchovné poklady, národov a národností, ich malosť im nedovolí pochopiť, svoj morálný marast v ktorom sa nachádzajú.......
ghost110
ghost110
16.8.2013 21:58 ||
+8-4
Kolloman-princ-tie tvoje príspevky sú z recesie alebo to nebodaj myslíš vážne????Teba by som chcel poznať osobne....
Kolloman-princ
Kolloman-princ
16.8.2013 21:48 ||
+4-9
donald, nechaj sa vyšetriť, lebo je amorálné tvrdiť také nezmysli......
Kolloman-princ
Kolloman-princ
16.8.2013 21:46 ||
+5-9
:) Inak správne po slovensky je encyklopedia, ale francúzsky sa píše enciklopedia, to píšem preto aby som vysvetlil, prečo som to tak napísal......
Kolloman-princ
Kolloman-princ
16.8.2013 21:42 ||
+4-10
Inak o Václavovi Havlovi, sa napísalo veľa vo všetkých enciklopediách sveta, kde sa zapísal zlatým perom cti a slávy. L'ancien président tchèque, symbole de la résistance à l'oppression communiste devenu homme clef de la révolution de Velours en 1989...........
Kolloman-princ
Kolloman-princ
16.8.2013 21:23 ||
+6-12
gecko, dobre ti radím, vždy keď niečo napíšeš, tak popros ošetrovateľa, nech ti urobí korektúru príspevku, lebo takto mi pripadá, že diskutujem, s dementným starcom, alebo absolventom pomocnej školy.....
gecko
gecko
16.8.2013 21:16 ||
+17-5
len si tu bliakaj nezmysly, ty iluminat.
koho chleba jes, toho piesen spievaj, vsakze, kolomanko
mimapnd
mimapnd
17.8.2013 20:08 ||
+1-0
no tie hry o grgani prdeni a chlastani .... uzasne hry plne ponaucenia .... no comment
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 21:55
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
Anonymný nick
Anonymný nick
17.8.2013 00:00
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
Kabat0
Kabat0
16.8.2013 14:38 ||
+15-5
tento prašivý farizej nech horí v pekle. Vagabunt v čechách je hrdina u nás obyčajný zlodej. Tie drísty že sme demokratycký tak rozrbať strojárenský priemysel. Ktorý dal presunuť do čiech. *** A Opozičný vagabundi išli v jeho šlapajách.
ghost110
ghost110
16.8.2013 17:24 ||
+18-2
My starší si veľmi dobre pamätáme "demokrata"Havla,ktorý dal pred prezidentskými voľbami zavrieť do basy na pár dní Sládka lebo Havlovi hrozilo nepostúpenie do 2.kola.Nakoniec Sládkovi nariadil psychiatrické vyšetrenie,ktoré potvrdilo,že je v poriadku.Sládek potom s radosťou vyhlásil,že v parlamente je jediný normálny.Havla pokladám za jedného z najväčších špinavcov,podvodníkov a prašivcov.
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 19:01
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
suchyme
suchyme
16.8.2013 14:19 ||
+19-3
gabriele10 ty si tak strasne naivny a pocitam ze mas 15 rokov ako ty co sa havla zastavaju,havlov otec a styc kolaboranti za 2,sv,vojny,a tvoj krasny vasek havel nebojoval proti komunizmu ale krasne s nimi spolupracoval,aj sami disidenti z charty o nom hovorili vasku ty si prase,mal sa za komunistov velmi dobre dolare,marky sa mu len sypali,vozil sa zahranicnom aute na ktore nemalo vtedy 99% ludi,takze moj naivny hlupacik a este o slovensku,znici zbrojnu vyrobu na slovensku,ked dal amnestiu a popustal vrahov,pedifilov,a jeden z tych vrahov co pustil znasilnil a zabil 14 rocne dievca,a jeho matka isla za havlom aby mu dal trest smrti on odpovedal on nemoze on je humanista,to je tvoj hrdina havel.
Aldis
Aldis
16.8.2013 16:52 ||
+6-0
gabriele a čo robíš na slovensku,prečo si neni v amerike,v najviac slobodnej zemi,alebo sa ti tu dobre kradne,ako všetkým postkomunistickým vládam?dobre veľa nagazdovali -nešťastný komunisti
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 15:12
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
Kolloman-princ
Kolloman-princ
16.8.2013 20:02 ||
+2-18
Podla mňa pán Havel, mal srdce na pravom mieste, národ by si ho mal vážiť a nie haniť. Lenže ako je známe tak na aktuality prispieva, buď komunistická banda, alebo extrémistická svorka štváčov, čo ani nevie kto Havel bol. Ale ako sa hovorí: Nikto nie je vo svojej vlasti prorokom. Havel bol dôstojným pokračovaťeľom T.G.Masaryka... Dokázal takmer nemožné. Aby sa dva národy nepozabíjali, či pri preberaní moci od komunistov, tak aj pri rozdeľovaní štátu.... Vďaka pán Havel, mal som vás rád..........
Kolloman-princ
Kolloman-princ
16.8.2013 21:08 ||
+2-11
gecko, nehnevaj sa, ale keď už niečo napíšes, tak si nechaj ošetrovateľom, urobiť korektúru napísaneho, lebo mi pripadá, že diskutujem, buď s dementným starcom, alebo, absolventom pomocnej školy.......
gecko
gecko
16.8.2013 21:19 ||
+8-2
ako sa maju zvysni clenovia rotary klubu kolomanko? ako vam to tam ide s planovanim NWO? uz mate nove strategie?
tesime sa.
gecko
gecko
16.8.2013 20:48 ||
+11-2
darebak - presne tak. my, co sme v zaciatkoch isli do diskusie s kolomanom, ho uz pozname a vieme, ze to nema vyznam. nad takou dementnou logikou nikdy nevyhras, nikdy nebudes mat pravdu. a je jedno, aku hlupost tresne, on musi vyhrat a byt ''slachticom''. aj sa stale povysuje, ze je aristokrat, neskutocne mu tecie do nosa a pritom nezmysly, co tu dava, su horsie ako od 10rocneho decka.
z vedeckeho hladiska je tento clovek naozaj unikat.
Kolloman-princ
Kolloman-princ
16.8.2013 20:42 ||
+1-10
gecko, dovoľ konštatovanie, že aj s tým ,,psychiatrom,, ste vlastne abonenti, liečebného procesu na klinike, len si to vo svojej primitivite, ani neuvedomujete....
gecko
gecko
16.8.2013 20:32 ||
+12-2
kludne si tu taraj svoje nezmysly, mna tvoje prdy na moju adresu netrapia.
ja si len uchovavam tvoje stupidity, ktore uz dlho prezentujes na diskusiach.
poviem ti, su to vazne perly. dokonca som to napisal aj jednemu psychiatrovi, nech sa na to pozrie, a ten po mne chcel, aby som ho s tebou zoznamil, lebo vraj si unikatny priklad, vraj by tvoje myslienky mali byt v ucebniciach o chorobomyselnych ludoch.
tak len tolko o tebe. taraj si kludne dalej.
Kolloman-princ
Kolloman-princ
16.8.2013 20:25 ||
+2-12
gecko, hmm a nenapadlo ťa, že som mohol mať Havla rád, ako dramatika, prezidenta, ako človeka? Nie, to ťa nenapadlo, lebo si napísal ,,Odu na svoju blbosť,, To že nenávidíš, aj seba, prezentuješ vlastne vo všetkých príspevkoch, že nenávidíš aj ľudí, plynie s prvého hodnotenia.....A o tom, komu hrabe, sa nemôžem baviť s Mastodontom, ktorý ešte sa nevyvinul do dnešnej civilizácie.
gecko
gecko
16.8.2013 20:09 ||
+12-3
dalsi vyplod choreho mozgu...
vies, kolomanko, keby si si len povedal nazor a hotovo, mozno by sme sa pousmiali a isli dalej. ale tie urazky, ze o havlovi nic nevieme..... no pani, toto napise clovek, ktory bol minimalne jeho osobnym alebo rodinnym priatelom, mozno poradcom v prezidentskej kancelarii, alebo s nim sedel v base......
ale ty nie si ani jedno z toho, kolomanko vzneseny, ty si len nula, nic ine. a preto ta tvoja trufalost a povysenectvo je prejavom slaboduchosti.
a nie prvym prejavom, mnohi ta uz dobre poznaju. tvoje vyroky ja osobne zbieram, lebo to treba uchovat, take nieco sa neda naucit, to musi cloveku hrabat od narodenia aby takto dristal.
ty si skvost, diamant v tuposti.
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 21:22
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
Anonymný nick
Anonymný nick
16.8.2013 20:41
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
OSZAR »